Дунайський інститут прийняв активну участь 26 листопада 2020 року у VI МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ», яка проходила у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти.
На конференцію було зареєстровано 445 учасників закладів І-ІV рівнів акредитації, закладів фахової, професійно (професійно-технічної) освіти, методичних центрів Дніпропетровської, Донецької, Луганської, Волинської, Житомирської, Запорізької, Кіровоградської, Київської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернігівської областей України. Під час заходу було понад 270 точок підключення. Міжнародна географія – науково-педагогічні та педагогічні працівники з 9 країн світу: Білорусі, Грузії, Казахстану, Китаю, Естонії, Польщі, США, Франції, України.
До оргкомітету конференції надійшло 92 доповіді від вітчизняних та зарубіжних закладів освіти та наукових установ.
У роботі конференції взяли участь 23 доктори наук, 29 кандидатів наук, науково-педагогічні і педагогічні працівники із вітчизняних закладів вищої освіти: Дунайського інституту Національного університету «Одеська морська академія», Донецького державного університету управління,
Класичного приватного університету м. Запоріжжя, Національного університету «Києво–Могилянська академія», Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти, Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу» Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Ізмаїльського державного гуманітарного університету, Київського національного лінгвістичного університету.
Професійні дискусії були спрямовані на вирішення актуальних питань інтеграції сучасних інноваційних технологій навчання в систему безперервної освіти; обмін сучасним психолого-педагогічним досвідом навчання, самовиховання і саморозвиток особистості; підвищення професійної психолого-педагогічної компетентності педагогічних працівників тощо.
Повна версія новини за посиланням