Використання ресурсу дистанційного навчання FreeConferenceCall.com

Дуже легко почати

Крок 1


Отримати безкоштовний аккаунт FreeConferenceCall.com

Увійдіть, ввівши лише електронну пошту і пароль. Через кілька секунд ви отримаєте інформацію про обліковий запис, включаючи номер дозвону і код доступу.

Крок 2


Запросіть учасників

Надайте учасникам ваш номер дозвону і код доступу, а також дату і час дзвінка.

Крок 3


Почніть проведення аудиоконференций

Під час початку вашої конференції всі учасники набирають номер дозвону своєї країни і код доступу, наданий хостом.

 

Правильні завантаження для вашого пристрою

Ноутбук в Лос-Анджелесі? Мобільний в Москві? ПК в Дубаї? Планшет в Тайбеї? Ніяких проблем! Додатки FreeConferenceCall.com доступні для широкого кола пристроїв, включаючи відеоконференції і демонстрацію екрану на Mac® і ПК. Детальніше про системні вимоги .

яблуко

MacOS®

Віддаєте перевагу Mac? Виберіть кращий веб-браузер і станьте віртуозом віртуальних нарад з додатком для Mac.

Системні вимоги для Mac      Скачать для macOS

Windows

Windows

Ви прихильник Windows® ПК? Використовуйте будь-який веб-браузер для організації онлайн нарад або приєднання до чужих нарад з функціями відео, аудіо або демонстрації екрану.

Системні вимоги для Windows         Скачать для Windows

 

Linux

Linux

Вам подобається цей милий маленький пінгвін від Linux®? Організуйте власні онлайн-наради або приєднуйтесь до нарад колег з додатком для Linux.

Системні вимоги для Linux      Скачать для Linux

Android

Android

Зв’язок на Android ™ з миттєвим аудіо, демонстрацією екрану і відеоконференціями – онлайн-наради зі смартфона виходять на абсолютно новий рівень.

Функції додатки для Android

Скачайте мобільний додаток StartMeeting.com для Android у Google Play

яблуко

IOS

Проводьте конференц-дзвінки і керуйте ними в зручному форматі з iPhone®, iPad® або iPad Pro®, використовуйте функції демонстрації екрану і відеоконференції.

Функції додатки для iOS

Завантажити мобільний додаток

Онлайн-наради

Що таке онлайн-нараду?

Онлайн-наради дозволяють демонструвати екран під час відеоконференції, ділитися документами, слайдами, таблицями, або ж використовувати відеоконференції з веб-камерою для спілкування віч-на-віч.

Чому я повинен використовувати онлайн-зустрічі з відео і демонстрацією екрану?

Онлайн-наради підтримують спільну роботу і підвищують продуктивність. За посиланням Додатки FreeConferenceCall.com хости можуть отримати доступ до управління конференцією, переглянути список учасників, показати відео, продемонструвати екран і поділитися документами, посиланнями або презентаціями.

Чи можна відключити мікрофон окремого учасника наради?

Так. Мікрофони учасників можна відключати за допомогою панелі веб-елементів управління на вашій стіні наради або на панелі наради. На стіні наради натисніть кнопку Веб-елементи управління , виберіть учасника зі списку учасників і натисніть кнопку Відключити мікрофон . На панелі наради знайдіть ім’я учасника у списку учасників і виберіть Відключити мікрофон .

Як я можу спілкуватися з учасниками?

На панелі наради натисніть кнопку Чат , щоб відправити повідомлення всій групі або ж приватне повідомлення окремим учасником.

Які пристрої підтримують проведення онлайн-нарад?

Онлайн-наради доступні для ПК, Mac ® , Chromebook  , телефонів і планшетів iOS і Android  . Завантажити додатки.

Примітка: На Chromebook установка не потрібно, так що користувачі можуть проводити наради або приєднуватися до них за допомогою Web Viewer . Подивіться рекомендовані браузери і системні вимоги .

Як я можу використовувати віддалений доступ до робочого столу?

Щоб використовувати віддалений доступ до робочого столу:

  1. Відкрийте програму для робочого столу FreeConferenceCall.com .
  2. Натисніть Хост і увійдіть, використовуючи свою адресу електронної пошти і пароль.
  3. У списку учасників знайдіть ім’я учасника для надання йому дистанційного керування і натисніть стрілку вниз .
  4. Натисніть Дистанційне керування , потім Дозволити використання клавіатури і миші . Виберіть Так для підтвердження або Ні для скасування.

відеоконференції

Як почати відеоконференцію з додатком для робочого столу?

Щоб почати відеоконференцію:

  1. Відкрийте програму FreeConferenceCall.com для робочого столу.
  2. Натисніть «Провести нараду» і увійдіть, використовуючи вашу адресу електронної пошти і пароль.
  3. Натисніть кнопку «Камера» на панелі наради, щоб запустити відеопотік.
  4. Виберіть Ваших уподобань аудіо. Підключіться за допомогою телефону (рекомендується) або VoIP-з’єднання на вашому комп’ютері і натисніть «Підключитися» .
  5. Відео почнеться, коли іконка камери стане зеленою.

Дивитися відео

Примітка: якщо у вас немає програми FreeConferenceCall.com для робочого столу, завантажте його прямо зараз .

Скільки каналів відео може підтримуватися одночасно?

Відеоконференції FreeConferenceCall.com підтримують до п’яти каналів відео одночасно. Основний відеоканал завжди відображає активного учасника; до п’яти каналів відображається на бічній панелі. Відображення відеоканалу в бічній панелі регулюється в порядку черги. В ході конференції відображення залежить від того, як часто говорить даний учасник.

Як я можу подивитися, хто підключається до моєї відеоконференції?

На панелі наради натисніть кнопку Список учасників , щоб переглянути всіх учасників і побачити, хто використовує аудіо, показ екрану і відео.


Демонстрація екрану

Як продемонструвати свій екран за допомогою додатка для робочого столу?

Щоб продемонструвати ваш екран:

  1. Відкрийте програму FreeConferenceCall.com для робочого столу.
  2. Натисніть кнопку Провести нараду і увійдіть, використовуючи ваші адресу електронної пошти та пароль.
  3. Натисніть Пуск на Панелі наради.
  4. Виберіть елементи, якими хочете поділитися.
  5. Натисніть Почати показ екрана .

Примітка: якщо у вас немає програми FreeConferenceCall.com для робочого столу, завантажте його прямо зараз .


Веб-просмотр

Що таке Web Viewer?

Веб-перегляд дозволяє учасника приєднуватися до онлайн-нарад з допомогою їх веб-браузерів без використання програми FreeConferenceCall.com для робочого столу. Ніяких завантажень не потрібно.

Чи можу я провести нараду за допомогою Web Viewer?

В даний момент тільки Chromebook підтримує повний функціонал для хоста за допомогою Web Viewer, включаючи VoIP-аудіо, відео і демонстрацію екрану. Використовуючи панель нарад, користувачі Chromebook також можуть: записувати конференції, вибирати режим відключення мікрофонів, спілкуватися в чаті і багато іншого. Щоб дізнатися докладніше, подивіться Інструкції для хоста .

Які функції доступні для учасників, які використовують веб перегляд?

Учасники можуть приєднуватися до наради з VoIP аудіо-та відеоконференцій і переглядати демонстрацію екрану. Учасники можуть також відправляти і отримувати повідомлення в чаті, переглядати список учасників і вимикати / включати свої мікрофони.

А що якщо в учасників вже завантажено додаток FreeConferenceCall.com для робочого столу?

Якщо в учасника встановлено додаток для робочого столу FreeConferenceCall.com, система автоматично визначить це і запустить додаток.

Які браузери підтримують онлайн-наради?

Ми рекомендуємо учасникам приєднуватися за допомогою Chrome  16 і новіше або Firefox ® 15 і новіше. Ці браузери підтримують VoIP аудіо, багатоканальне відео і демонстрація екрану. Internet Explorer ® 10 і новіше і Safari ® 6.0 і новіше підтримують тільки демонстрація екрану.

Як я можу приєднатися до відеоконференції в браузері?

При використанні Firefox, Chrome або Chromebook натисніть на камеру на панелі інструментів. З’явиться спливаюче вікно із пропозицією на доступ до камери і мікрофону. Дозвольте доступ, щоб почати відеоконференцію.


Запис і відтворення

Як я можу записати конференц-дзвінок?

Під час конференц-дзвінка почніть запис в будь-який час, натиснувши * 9 і далі 1 для підтвердження. Всі учасники будуть повідомлені про початок запису. Щоб зупинити і зберегти запис, натисніть * 9 і 1 для підтвердження.

Всі мої дзвінки записуються автоматично?

Ні, вам потрібно записувати кожен дзвінок вручну відповідно до інструкції.

Як отримати доступ до записів?

Є два способи отримання доступу до записів:

  1. Прихильника чи критика наразі і перейдіть до вашої стіні наради. Натисніть кнопку Історія і записи у верхній частині сторінки. Ви можете завантажити, ділитися, видаляти або блокувати записи.
  2. Наберіть номер відтворення, вказаний на вашій стіні наради, введіть пароль і ідентифікаційний номер, вказаний в звіті про деталі виклику.

 Дивитися відео

Що таке ідентифікаційний номер?

Ідентифікаційний номер використовується для ідентифікації кожного запису. Його можна знайти в розділі «Історія і записи» на сторінці «Інформація про обліковий запис» і в звіті про деталі виклику, що відправляється після кожного виклику.

Протягом якого часу записи залишаються доступними?

Поки ваш аккаунт активний, записи зберігаються до тих пір, поки не закінчиться місце для зберігання. Ви можете видалити попередні записи або придбати більше місця за невелику щомісячну плату.

Чи можу я завантажувати свої записи?

Так, завантажуйте будь-які записи, переходячи на вкладку «Історія і записи» зі сторінки «Інформація про обліковий запис».

Який розмір сховища для записів?

Максимальна місткість зберігання становить 1 Гб для одного аккаунта. Однак ви можете отримати більше місця для зберігання, перейшовши на вкладку «Покращення» на сторінці «Інформація про обліковий запис».

Як я можу редагувати записані телефонні конференції?

В даний час у нас немає можливостей для редагування. Однак ми рекомендуємо використовувати програму-редактор Audacity .

Чи можу я відправляти записи по електронній пошті?

Так. Ви можете скопіювати посилання на вкладці «Історія і записи» або скачати файл і відправити його по електронній пошті.


бродкастер

Що таке бродкастер?

Бродкастер – це функція, яка дозволяє відтворювати раніше записані конференції або завантажені HD аудіо, відео і демонстрації екрану під час зустрічі в режимі реального часу.

 Дивитися відео

Як завантажити запис в бродкастер?

Щоб завантажити запис, натисніть бродкастерами у верхній частині вашої стіни нарад. Натисніть Завантажити для завантаження аудіо файлів.

Які види записів я можу транслювати під час моїх нарад?

Ви можете транслювати будь-які раніше записані сеанси аудіо, відео і демонстрації екрану. Ви також можете транслювати будь-який завантажений аудіофайл .wav або .mp3 в HD якості.

Примітка: записи інших провайдерів конференц-зв’язку не підтримуються.

Чи потрібно мені завантажити програму, щоб транслювати мої записи?

Ні, бродкастер вбудований в вашу стіну нарад.

Чи можу я як хост переглянути трансляцію запису онлайн-наради?

Так, для перегляду трансляції аудіо, відео і демонстрації екрану відкрийте стіну наради і натисніть кнопку Пуск у вкладці бродкастера.

Чи необхідно онлайн нараду для трансляції?

Ні, вам не обов’язково брати участь в нараді онлайн. Щоб почати трансляцію, натисніть Транслювати в розділі «бродкастерами», і всі запрошені учасники побачать вашу трансляцію. Щоб переглянути свою трансляцію, прочитайте питання вище.


сторонні інтеграції

Які інтеграції підтримує FreeConferenceCall.com?

Для кожного облікового запису FreeConferenceCall.com доступні наступні інтеграції:


Безпека

Чи є мої дзвінки конфіденційними?

Так. Ми не слухаємо і не записуємо дзвінки наших клієнтів без їх дозволу.

Продає чи FreeConferenceCall.com інформацію про своїх користувачів?

Ні. Ми не розголошуємо дані про наших клієнтів. Для отримання більш детальної інформації перейдіть за посиланням Політика конфіденційності .

Як я можу зрозуміти, хто знаходиться на лінії?

Перегляньте список учасників конференції на вкладці «Веб-елементи управління» на вашій стіні нарад або дізнайтесь кількість учасників, набравши * 2 . Для онлайн-нарад список учасників доступний при виборі опції «Список учасників» на панелі наради. Крім того, після наради на вашу електронну пошту відправляється звіт про деталі виклику, що включає список учасників і тривалість часу їх знаходження на лінії.

Я можу змінити свій пароль?

Так. Увійдіть в свій обліковий запис і виберіть «Налаштування» в меню, що випадає профілю, потім натисніть кнопку «Змінити пароль» . Заповніть поля та натисніть кнопку «Підтвердити» .


Системні вимоги

Які операційні системи підтримуються FreeConferenceCall.com?

FreeConferenceCall.com підтримуються операційні системи Mac, Windows і Linux, iOS і Android.

Мінімальні вимоги до операційної системи:

  • ОС:
    • Windows® 7
    • Mac® OSX 10.9
    • iOS 9.0 (для показу екрану необхідна v11.0)
    • Android 4.0.1 (для показу екрану необхідна v5.0)
    • Ubuntu® 14.04 64-bit, інші дістрібутівии можуть працювати, але результат не гарантований
      • Бажаний X-сервер: X.Org
      • Робочий стіл: Unity, Gnome
  • Пропускна здатність: 100Kb / s (HD аудіо), 400Kb / s (показ екрана), 1.1Mb / s (відео)
  • Настольнийкомпьютер: Chrome ™ 57, Firefox® 60, Safari® 10.1 (тільки для Mac), Internet Explorer® 11 (тільки для Windows), Edge 15 (тільки для only)
  • Мобільний телефон: Chrome ™ 57, Firefox® Android 60 and iOS 20, Safari® iOS 10

Чому у мене виникають проблеми при підключенні до показу екрану?

Це може бути пов’язано з вашим брандмауером. Будь ласка, зверніться до вашого системного адміністратора і дозвольте доступ брандмауера к / від наступних мереж:

  • 12.7.192.0/23, 185.193.40.0/23, 162.251.180.0/23
  • порти UDP 6000-65534 і TCP 443 5040-5060 TCP

 

About the Author:

Leave A Comment